Logo
 HR  ENG  ITA 

Vijesti

20.09.17 12:42 Starost: 59 d

Istarski Boškarin u Dusseldorfu, sjedištu tvrtke METRO

 

Od 13. rujna do 2. listopada u Dusseldorfu se odvija METRO Unboxed, event na kojem se u posebno izgrađenom paviljonu na rijeci Rajni predstavlja novi koncept tvrtke METRO. Ovom prilikom svaka od 35 zemalja u kojoj Metro posluje predstavila je ponajbolje proizvode ili projekte, a čast da Hrvatsku predstavlja pripalo je AZRRI Agenciji za ruralni razvoj Istre s mesom i proizvodima od mesa Istarskog goveda – Boškarina.

Prije godinu i pol dana AZRRI Agencija za ruralni razvoj Istre i Metro Hrvatska započeli su suradnju s ciljem logističke podrške AZRRI-u u plasmanu mesa Boškarina izvan Istre s naglaskom na Zagreb i Dalmaciju. Uskoro se zbog interesa kupaca asortiman proširio i na trajne proizvode od mesa autohtonih pasmina te je suradnja zaokružena predstavljanjem u Dusseldorfu, na kojoj su sudjelovali i predstavnici AZRRI-a, direktor Igor Merlić i voditelj centra za razvoj ruralnog poduzetništva u AZRRI-u Edmondo Šuran.

Izbor mesa Istarskog goveda i proizvoda od mesa Boškarina koji predstavljaju Hrvatsku, uklapa se u potpunosti u novu politiku tvrtke Metro koja se sve više okreće lokalnim proizvođačima poljoprivrednih proizvoda koji se uspješno plasiraju putem Metro-a na zahtjevno HORECA tržište. Samim time Metro definitivno pokazuje društvenu odgovornost i socijalnu osjetljivost te podupire projekte slične AZRRI-evim odnosno zaštitiu autohtonih pasmina, podršku malim poljoprivrednicima i prerađivačima te vrednovanje lokalnih proizvoda.

Tako se u Dusseldorfu uz bok Boškarinu mogao kušati španjolski pršut Hamon Iberico, talijanska maslinova ulja, mađarsko povrće, francuski sirevi, belgijsko pivo i drugi proizvodi, dok je Metro na svojim štandovima predstavljao trgovine budućnosti, start up-ove potpomognute Metro financiranjima, nove trendove u kulinarstvu i naravno nezaobilazni cooking show u režiji njemačke podružnica Paul Bocuse instituta.

Ono što je svakako bitno istaknuti da je štand Hrvatske s mesom i proizvodima od mesa Boškarina bio jedan od najposjećenijih te da je zanimanje za proizvodima od mesa Istarskog goveda vrlo velik. Interes su iskazale mnoge zemlje uključujući i Kinu te je upravo ekskluzivnost ovakovih proizvoda dobro prepoznata u specijaliziranoj HORECA trgovini. Posebno je lijepo znati da ga u svojoj ponudu želi nuditi tvrtka CLASSIC Fine food iz Francuske, sestrinska tvrtka METRO Francuska koja posluje isključivo s vrhunskim gastronomskim kućama i specijelizirana je za nabavku najboljih svjetskih proizvoda.

No realnost je ipak drugačija i količina mesa Istarskog goveda pa tako i proizvoda od mesa nikako nije dostatana za dodatne aktivnosti AZRRI-a na inozemnim tržištima barem još neko vrijeme. Ali svakako je ugodno dobiti ovakva priznanja od struke koja itekakao vrednuje, ne samo meso i proizvode, već i cijeli projekt zaštite autohtonih pasmina Istre, te napore AZRRI Agencije za ruralni razvoj Istre i istarskih uzgajivača u očuvanju i vrednovanju Istarskog blaga